03/10/2019

Release Emprova 8.1

Deel dit bericht met een vriend(in)

Enkele dagen geleden releaseden we met trots een nieuwe versie van de Emprova software. Versie 8.1 wordt gekenmerkt door vele verbeteringen aan de user interface en kreeg daarnaast ook tal van nieuwe functionaliteiten met zich mee. Hieronder vindt u in detail en per module alle nieuwigheden van Emprova 8.1.

Employee Self Service - Suite (beheeromgeving) - Connectoren - Mobile (Android & iOS applicatie)

Cloud klanten ontvangen binnenkort automatisch de update naar Emprova 8.1. On-premise klanten kunnen vanaf vandaag de update naar Emprova 8.1 bestellen via hun vertrouwde accountmanager.

Heeft u nog vragen of wil u graag een demo van Emprova 8.1? Neem dan contact met ons op.


Employee Self Service

Om de gebruiksvriendelijkheid en leesbaarheid te verhogen werd elk scherm onder de loep genomen.

Volgende schermen kregen een grondige metamorfose:

  • Inlogpagina: personaliseerbaar met eigen logo
  • Homepagina: overzichtelijk dashboard met shortcuts naar courante acties
  • Dagdetail
  • Registratieaanvraag: selectie en wijzigen van de aan te vragen registratie
  • Aanwezigheidspaneel
  • Kalender
  • Tijdregistratie

Daarnaast werden er ook kleine wijzigingen aangebracht aan alle andere pagina's. Daar werden voornamelijk knoppen en velden gewijzigd van vorm, kleur en plaats.

In Emprova 8.1 verwelkomen we ook enkele nieuwe schermen en acties om gemakkelijk medewerkers te plannen (ook planning per functie).

Volgende acties zijn nieuw:

  • Mogelijkheid om één of alle kostenplaatsen te wissen
  • Mogelijkheid om één of alle berekeningstatussen te wissen
  • Mogelijkheid om één of alle afwezigheden te wissen
  • Mogelijkheid om één of alle dagmodellen te wissen
  • Plannen matrix is analoog aan plannen van een afwezigheid

Volgende schermen zijn nieuw:

  • Overzichten per organogram: planning per functie
  • Overzichten per organogram: bezetting

Tenslotte zijn er ook kleine en grote functionaliteiten voor medewerkers en diensthoofden bijgekomen. De belangrijkste nieuwigheid is echter de ziektemelding. Deze laat toe dat een medewerker of diensthoofd een ziekte kan aangeven. Deze actie start een workflow op die u heel wat manuele acties bespaart.

  • De juiste afwezigheid wordt automatisch ingepland
  • Alle betrokken personen worden verwittigd via de inbox van de Self Service en via email
  • De medewerker krijgt een taak om het ziektebriefje op te laden

Uiteraard stelt u de volledige workflow zelf samen en kan u te allen tijde deze ook aanpassen. Het toewijzen van de workflow kan individueel of per groep.

Terug naar boven


Suite (beheeromgeving)

De beheeromgeving onderging tal van technische wijzigingen om het gebruiksgemak en de performantie te verhogen. Daarnaast werden enkele nieuwe functionaliteiten, extra export- en rapportagemogelijkheden en een nieuw sociaal secretariaat geïmplementeerd.

  • Emprova-Analytics configuratiescherm
  • Pickers voor persoon (werknemer)
  • Lijst van personen (lijst van werknemers)
  • Hergebruik van een user login krijgt een extra beveiliging
  • Paxton SDK 6.1
  • Export van tellers gekoppeld aan de boeking (analoog aan registers gekoppeld aan planning)
  • Mogelijkheid tot exporteren huidig contract
  • Mogelijkheid tot exporteren lidmaatschap
  • Mogelijkheid tot exporteren toegangsrol
  • Mogelijkheid om periodieke saldotellers te verwijderen via Onderhoud tellers
  • Rapport opslaan als template
  • Koppeling met sociaal secretariaat Raet

Terug naar boven


Connectoren

Ter verbetering en uitbreiding van bestaande processen werden de volgende connectoren onder handen genomen.

Paxton

  • Email communicatie indien een bepaalde taak niet gelukt is
  • Nummerplaat kan worden aangemaakt als badge

Microsoft Exchange

  • Multi customer
  • Extra parameter voor een afwezigheid die bepaalt hoe deze afwezigheid toont in de kalender

GeoDynamics (IntelliTracer)

  • Downloaden van nacalculaties
  • Verwerken van nacalculaties

Daarnaast is er ook een nieuwe connectie ontwikkeld voor Emprova-Analytics. Een tool die het mogelijk maakt om derde partijen te laten connecteren en gegevens op te vragen op een gestandaardiseerde versie onafhankelijke manier. De BI-rapportage oplossing van Bijster werkt reeds succesvol met onze nieuwe connector om hun klanten te voorzien van unieke en inzichtelijke BI-rapportages. 

Terug naar boven


Mobile (Android & iOS applicatie)

Net zoals bij de Employee Self Service hebben we ook alle schermen uit onze mobiele applicaties aangepakt om zo het gebruiksgemak te verhogen. Tevens kregen onze applicaties ook een volledig nieuwe lay out.

Volgende schermen kregen een grondige metamorfose:

  • Homepagina: overzichtelijk dashboard met shortcuts naar courante acties
  • Mogelijkheid om te swipen om zo snel het aanwezigheidspaneel en de inbox te bereiken

Daarnaast werden kleine verschillen tussen de beide apps weggewerkt waardoor ze op dezelfde manier informatie tonen en verwerken.

Volgende zaken werden gelijkgetrokken: 

  • Sortering van data
  • Groepering van data
  • Filtering van data
  • De getoonde data in overzichten

Tenslotte werden ook de nieuwe functionaliteiten uit de Self Service geïmplementeerd. 


Heeft u vragen of wil u een demo van Emprova 8.1? Neem dan contact met ons op.