Creëer en beheer jouw medewerkers in een handomdraai.
Het digitale personeelsdossier in het tijdregistratiesysteem bevat een schat aan informatie. Zo kan je er onder andere persoonsgegevens, toegangsrechten, contractinformatie en competenties in terugvinden. Aanpassingen maak je in slechts enkele kliks doordat we de gebruiksvriendelijkheid van onze applicaties hoog in het vaandel dragen.
Om een correcte berekening van de werktijd te maken, krijgt elke werknemer een werkrooster toegekend. Om tijd te besparen, kies je steeds uit een aantal vooraf gemaakte roosters. Indien nodig, kan je dat rooster nog individueel aanpassen om perfect aan te sluiten op de behoeften van de medewerker.
Om efficiënt alle werknemers te beheren, dien je ze eerst te importeren of één-voor-één aan te maken in de software. Nadien creëer je verschillende groepen waarin je jouw medewerkers verdeelt. Dit is het organogram van jouw organisatie. Hierop kan je in de tijdregistratie en bijhorende HR- rapportage eenvoudig filteren. Daarnaast is het organogram ook essentieel voor het beheer door leidinggevenden.